דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול תוכן באינטרנט כשיודעים אלינו גם פונים אלינו 

מאת    [ 28/07/2007 ]

מילים במאמר: 826   [ נצפה 3130 פעמים ]

לקוח סיים את עבודת העיצוב וכתיבת התכנים באתר ובפגישת הסיכום הפנה אלי עיניים שואלות.
"יש לי אתר מקסים" הוא אישר. אתר שמעביר את המסר, שפונה לקהל הנכון וממתג אותי כמו שאני רוצה.. אבל מה עכשיו?

מה עכשיו?
צמד המילים הללו הוכיח לי שלא מספיק שיש לך אתר טוב, עכשיו, אחרי שהשקעת את האנרגיות ביצירת האתר שיעביר את המסר שלך, הגיע הזמן לעבוד.

"מבקרים אצלי באתר בעיקר אנשים שמכירים אותי ומעוניינים בשירות " התלונן בפני לקוח אחר "אני לא יכול להשקיע בקידום מעבר למעט שאני משקיע ועדיין העסק מייצר פניות מועטות. איך אוכל להקפיץ את האתר שלי, ליידע אנשים בטוב שבמוצר שלי."

כאשת מילים התגובה הראשונה שלי הייתה תוכן. תוכן, תוכן ותוכן. אם לא תגידו אף אחד לא יידע. כתבת תדמית, מאמר, שאלות ותשובות, סיפורי לקוח. כל מה שניתן על מנת להעצים את העסק שלכם. ראה מאמר כתבת תדמית אמרתי את משנתי אבל באותו הלילה נדדה שינה מעיני. אכן כתיבת תכנים היא פעולה חיונית לכל שרות או מוצר וסגולותיו של תוכן טוב באתר אינם מוטלים בספק, אך האם באמת מספיק רק לכתוב את החומר?
באותו הרגע קמתי אל המחשב וקראתי מאמר בנושא דמיון מודרך שכתבתי . המאמר היה טוב. הוא העביר את הדרך הייחודית שבה משתמשת המטפלת על מנת לענות על צרכיהם של אוכלוסיות מבוגרות. כיצד באמצעות דמיון מודרך היא מנווטת אותם דרך הפחדים והחששות שלהם ממה שצפוי להם. טוב, או.קי אבל האם זה מספיק?
תוך מחשבה מצאתי עצמי משוטטת באינטרנט ומחפשת אתרים בנושאי גיל הזהב, אתרים בנושא דמיון מודרך והעצמה אישית ומצאתי המון!!!!!!!
פניתי לשלושה שנראו לי אטרקטיביים במיוחד ובעלי חומר קריאה מתחלף וביקשתי לפרסם את המאמר שכתבתי בצירוף קרדיט לבעל האתר ולינק לאתרו. כבר למחרת קיבלתי תגובה משלושת האתרים. אחד ביקש לבצע במאמר התאמות לקהל היעד העיקרי הפוקד את אתרו, האחר הודיע כי ישמח לפרסם והשלישי טען כי אינו מפרסם מאמרים הנושאים לינקים של אתרים אחרים.
מה קרה כאן??
עד הערב כבר הייתה לי רשימה ענפה של אתרים רלוונטיים לתחום או משיקים לתחום בדרך זו או אחרת ועם הזמן גדלה הרשימה הזאת לאתרי תוכן ומאמרים, אתרי טיפים, אתרי מומחים, פורומים, בלוגים, ועוד ועוד ועוד.
הרשת מייצרת עבורנו כל כך הרבה הזדמנויות להכנסת תוכן ומה שצריך זה לדעת כיצד לפעול נכון.
על מנת לקדם את המאמר בצורה הטובה ביותר .

הסיבות לבצע קידום תכני
מיתוג: כאשר תכנים שלנו נמצאים ברשת אנשים לומדים להכיר בדרך ישירה או עקיפה את המוצרים שלנו ולומדים לשייך את השם למוצר.
קידום באמצעות תוכן: כל מאמר שלנו שנכנס לאתר אחר חותם בלינק. לינק זה מקדם אותנו במנועי חיפוש בשיטת ריבוי לינקים
ריבוי פניות איכותיות: כאשר מאמר שלנו מתפרסם באתרים הפוקדים אותם בעלי עניין בשירות או במוצר שלנו סביר להניח שהיקף הפניות אלינו יגדל ויהיה איכותי הרבה יותר.

השלבים בהכנסת תכנים לרשת .
המאמר עצמו: כאשר מחליטים לקדם את האתר באמצעות תכנים חשוב להשקיע זמן ומחשבה בנושא המאמר ואופי כתיבתו. מה אנחנו רוצים לקדם באמצעותו, למי הוא פונה, מה השפה שנבחר, האם מתאים יותר לקדם באמצעות מאמר שיווקי, אקדמי, מקצועי. תפקידו של עורך תוכן טוב הוא לזהות את הדבר המתאים ביותר עבורכם וליצור את המאמר הנכון לקידום תכני. יש חברות אשר לאופי השירות שלהם מתאים מאמר רחב יותר ויש מי שדווקא מאמר מאוד מאוד ממוקד בתחום מסוים ייתן את התוצאה הרצויה. חשוב לזכור כי כל מאמר חייב להסתיים בלינק לאתר או לדף נחיתה על מנת לקדם את האתר (לינקים ) וגם על מנת לתת מענה רחב יותר למתעניינים הרוצים ללמוד יותר אודות השירות ואף לפנות אליכם.
איתור האתרים: השלב השני בהכנסת תכנים לאינטרנט הינו שלב האיתור. איתור אתרים בתחום או אתרים בנושאים משיקים לתחום. רשימה זו תכלול כל אתר (בעיקר אתרים בעלי תוכן) המתאימים לקהל היעד או לאופי המאמר.(שלב זה מסתמך על השלב הראשון ולמעשה מהווה המשך ישיר שלו) למשל חברה העוסקת בהרחקת יונים, כתבה מאמר אודות מחלות בסביבת יונים. המאמר הנ"ל נשא צביון רפואי ולכן ברשימה שהרכבנו היו בין היתר אתרי רפואה, אתרי איכות הסביבה, אתרי ווטרינרים ועוד. בנוסף כמובן לאתרים אחרים בתחום או משיקים לו.
פנייה נכונה: לאחר שאיתרתם את האתרים הרלוונטיים הגיע זמן הפנייה. לתשומת ליבכם: חלק מהאתרים מאפשרים הכנסת תכנים חופשית וחלק דורשים דיאלוג עם עורך האתר. כאשר אתם פונים לעורך אתר שימו לב שאתם מנסחים את הפנייה בצורה הטובה ביותר. עורך תוכן טוב יידע לנסח עבורכם פניות שיווקיות ולקיים דיאלוג עם העורך על מנת שהוא ירגיש שהמאמר הזה שלכם הוא בדיוק מה שהוא זקוק לו.
משא ומתן אודות המאמר: חלק מהאתרים יבקשו מכם לשנות ניסוח זה או אחר במאמר, חלק יכולים לבקש הרחבה על פיסקה מסוימת או חומר עזר נלווה כמו תמונות, קטעי ווידיאו וכדומה. על מנת להגדיל את מספר האתרים המפרסמים את המאמר שלכם חשוב להתכוונן בהתאם לצורכי האתר, לגלות גמישות ולהיות מסוגלים לספק את הסחורה. חלק מתפקידו של עורך התוכן הינו להתאים את המאמר במידת האפשר מבלי לפגוע בהעברת המסר שאתם רוצים להעביר.
לינק המקשר לאתר: על מנת למקסם את התוצאות יש לסיים כל מאמר שהכנסנו אל הרשת בהסבר קצר אודות מי שעומד מאחורי המאמר (הניסיון והמוניטין של בעל החברה או אדם מטעמו) ולינק המוביל אל האתר או אל דף נחיתה המלווה את המאמר (יש מי המעדיף לא להפנות אל האתר עצמו אלא אל דף נחיתה המיועד לנושא )

כל הזכויות שמורות
רויטל סבג סטודיו דף בית
www.dafbait.com
אודות הכותב
רויטל אבידור סבג קופירייטרית ומנהלת תוכן באינטרנט.
בעלת סטודיו דף בית המתמחה בכתיבה שיווקית וניהול תוכן
www.dafbait.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב